S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Úvod » POS systém » POS Oberon FiskalPRO (refurbisher)


        

POS Oberon FiskalPRO (refurbisher)

 

novinka

naša cena bez DPH : 1 032,50 €
naša cena s DPH (20 %):
1 239,00 €

do košíka:
  ks  

Kompletná špecifikácia

Pokladničny POS systém OBERON FiskalPRO

Univerzálna registračná pokladnica pre rôzne typy prevádzok

Vytvoríme z počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom. Program pokladnice obsahuje možnosť pracovať s otvorenými účtami, presun položiek medzi účtami, účet na majiteľa, platba je možne rozúčtovať na hotovosť stravné lístky a platbu kartou, detailnú kontrolu skladových zásob naviazaniu na pokladnicu s možnosťou vytvorenia receptúr pre jedla, miešané nápoje, kávy a iné . Pokladnicu je možne prispôsobiť pre kaviarne, reštaurácie, maloobchodne a veľkoobchodné predajne. Pokladnicu je možne pripojiť na dotykový displej a v režime Fast Food ju plne ovládať cez dotykovú plochu displeja. 

Výhoda fiškalnej tlačiarne Verifon VX520 je možnosť použiť ju ako platobný terminál na príjem bezhotovostných platieb. Tlačiareň je prepojená priamo na program Oberon a pri platbe kartou nieje potrebne zadávať platenú sumu na terminál platená suma bude odoslaná z programu Oberon týmto spôsobom sa eliminujú chybí ktoré vznikajú pri manuálnom zadávaní sumy na terminál.

POS systém obsahuje:
1x Tlačiareň blokov (FiskalPRO Verifon VX520I eKasa) možnosť použiť ako platobný terminál
1x PC, DVD, Win10 SK, CPU DualCore, HDD 500GB (refurbisher)1x LCD 19" (refurbisher)
1x LCD 19" (refurbisher)
1x Myš USB
1x Klávesnica USB
1x Váha ACS - 6/15AS
1x Snímače čiarových kódov
1x Pokladničné zásuvky (Miesto pre bankovky 4, Miesto pre mince 8)
1x Licencia programu Oberon štandard (sklad, pokladnica, otvorene stoly, fakturácia, príjemky, výdajky)
Naprogramovanie pokladnice (skladové položky, grafika pre stoly, receptúry, max 5 hodín práce)
Zaučenie personálu

 

 

 

 

 

 

Zaujímavé vlastnosti programu pokladnica Oberon

Okrem štandardných funkcií a možností Pokladnica OBERON ponúka aj tieto zaujímavé vlastnosti:

  • Rýchle PLU, definovateľné tlačidlá napr. s konkrétnym typom platby, s konkrétnou výškou zľavy.
  • Vykonanie úhrady dokladu viacerými typmi platidiel (napr. stravné lístky + doplatok v hotovosti).
  • Jednoduché a rýchle storno dokladu (vrátenie tovaru), a to aj ľubovoľný počet dní spätne (z histórie dokladov).
  • Práca s otvorenými stolmi, otvorenými účtami, grafický prehľad stolov.
  • Pokročilá práca s otvorenými účtami - presun medzi účtami, ich zlúčenie, oprava a zľavy.
  • Možnosť tlače ľubovoľného textu k dokladu, prípadne ku každej položke dokladu.
  • Pri prenesení daňovej povinnosti (predaj bez DPH) možnosť z položiek dokladu vystaviť faktúru.
  • Automatická tlač cenoviek a etikiet pri predaji, neobmedzený počet formátov cenoviek, možnosť vlastnej úpravy.
  • Systém bonovacích monitorov - umožňuje zobrazovať na monitore (TV obrazovke, tablete) objednávky jedál a nápojov, ktoré boli zadané na otvorené účty (stoly).
  • Práca s cudzími menami, ceninami pri hotovostnom predaji, bezhotovostným platobným stykom pomocou platobného terminálu, prípadne vnútorným zúčtovaním (nedaňový doklad).
  • Predaj tovaru pre rôznych odberateľov s rôznou cenou, možnosť tlače informácií o obchodnom partnerovi (zákazníkovi).
  • Košíkový predaj - možnosť evidencie predaného tovaru na akomkoľvek mieste v rámci prevádzky, pričom vyúčtovanie sa zrealizuje na centrálnej pokladnici.
  • Množstevné zľavy, akciové letáky, letákové dohody s dodávateľmi, zľavy platné len v určitom čase (happy hour) - bližšie informácie o cenotvorbe je možné získať v prezentácii Cenotvorba a v elektronickej dokumentácii v téme Pravidlá rozšírenej cenotvorby.
  • Pri tlači pokladničného dokladu možnosť nahradiť názov položky na doklade za poznámku k položke (ak je zadaná) - týmto môže obsluha pokladnice uviesť na doklade text, aký v odôvodnených prípadoch zákazník požaduje.
  • Pobočkový režim - možnosť vytvoriť sieť maloobchodných predajní. Správa skladových položiek (cenník), evidencia skladu, cenotvorba (akcie) sa vykonávajú na centrále, z predajne sa on-line prenášajú informácie o predaji. Centrálna databáza môže byť umiestnená v centrále firmy, prípadne v cloud-e.
  • Prepojenie s modulom Hotelová recepcia - presun položiek z pokladnice na hotelový účet, zúčtovanie hotelového účtu.
  • Prehľad o okamžitých tržbách vždy k dispozícii pomocou webovej aplikácie OBERON Web.
  • Vernostný systém OBERON, vernostný systém CardBerg, prepojenie na iné vernostné systémy.
  • Prepojenie so systémom Papaya POS - mobilný čašník na platforme Android.

Komentáre

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

ZTBiODI1MG